Šikovné tahy a užitečné finty ve fakturaci, daních a podnikání

Na všechno je potřeba mít papír (nebo SuperFakturu)
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Bohumila Ďurišová
Karel je ve vystavování faktur v SuperFaktuře již docela profík. Dokonce získal superschopnost, že se mu některé faktury vystavují zcela samy. Jak je to možné? S některými klienty se dohodl, že jim každý týden dodá stejný počet koblih ve stejné částce. I když by si mohl usnadnit práci duplikací starší faktury, kdy by se mu […]

SuperFaktura a WooCommerce: Díl 1. – Instalace a autorizace
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Jakub Alt
Co budete potřebovat? WordPress s nainstalovaným WooCommerce Aktivní účet v SuperFaktuře s Prémiovým nebo zkušebním členstvím Chuť zautomatizovat si vystavování faktur a do budoucna si ulehčit spoustu práce Instalace SuperFaktura modulu do WooCommerce V administraci vašeho WordPressu (který má už nainstalovaný plugin WooCommerce) jděte do nabídky Pluginy / Instalace pluginů. Pak už jen stačí ve […]

Jak přežít homeoffice?
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Bohumila Ďurišová
Možnost pracovat z domu byla vždy vítaným benefitem SuperFaktury. Každého z nás čas od času zastihla situace, kdy nebylo možné přijít „do office“, ale nic jiného nám ve výkonu práce nebránilo. Ať už někdo zůstal doma hlídat nemocné dítě, nebo potřeboval odcestovat, nemusel si kvůli tomu „plýtvat“ dovolenou. V souvislosti s koronavirem jsme však před […]

Proč je právě teď SUPER mít SuperFakturu?
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Bohumila Ďurišová
Opatření posledních dnů změnily způsob práce i životní styl hodně z nás. Doslova jako by se zastavil čas. Někteří podnikatelé mají tyto dny hlavu v smutku. Dumají, jak udržet byznys a zároveň dodržet karanténní nařízení? Není to jednoduché, jsme v tom s vámi. Proto jsme připravili několik tipů, jak vám právě teď může pomoci SuperFaktura […]

Není od věci mít dobré kontakty
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Bohumila Ďurišová
O Karlovy fantastické koblihy je velký zájem. Messengery v jeho mobilu neustále bzučí, telefon vyzvání. I na e-mailu se to začíná kupit. Zákazníci se jen hrnou – tak to má být. Karel tráví celé dny v pekárně a vymýšlí stále něco nového, čím by klienty potěšil. Po práci se chce, samozřejmě, věnovat své přítelkyni, a […]

Jak si vyměnit EET certifikát v SuperFaktuře
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Bohumila Ďurišová
Pokud patříte do kategorie těch, kteří spadají pod elektronickou evidenci tržeb, máme pro vás návod, jak si snadno vyměnit starý EET certifikát v SuperFaktuře za nový. Je důležité tento krok nezanedbat, jelikož v tomto období končí po 3 letech platnost původních EET certifikátů. Pokud jste zadávali ve webové aplikaci Elektronické evidence tržeb svůj e-mail pro […]

Jak se Karel se SuperFakturou seznámil
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Bohumila Ďurišová
Slyšeli jste už o Karlovi? Karel prostě miluje sladké. Vyučil se proto cukrářem. Ihned po škole odešel kvůli penězům do zahraničí, kde se zaměstnal v malé rodinné pekárně a naučil se péct ty nejúžasnější koblihy na světě. Před časem se vrátil domů – už ne kvůli penězům, ale kvůli přítelkyni;). A také aby si splnil […]

Účetní detaily ve faktuře
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Jakub Alt
Úlohou SuperFaktury je především ulehčení fakturace. Ale protože doklady v hojné míře exportujete dále do účetních programů, snažíme se také co nejvíce zjednodušit práci vašim účetním (aby od vás nechtěli moc peněz 😉 ). A pomocí zasílání účetních detailů k fakturovaným položkám – při automatickém vystavování faktur – jim dokážete ušetřit trochu času. Zadávání účetních […]

Automatické párování plateb
- Publikované
- Autor
- Jakub Alt
Automatické párovaní plateb patří mezi jednu z nejoblíbenějších funkcionalit v SuperFaktuře. Věříme, že je to hlavně díky tomu, kolik času dokáže ušetřit. Nyní přichází ve vylepšené podobě s novými funkcemi, které vám chceme představit. Pojďme ale popořádku. Co je automatické párování plateb? Představte si na jedné straně vaše faktury a na druhé pohyby na vašem […]

GDPR a analýza chování zákazníků
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Soňa Surmová
Mnozí z vás využívají cílenou reklamu na základě analýzy chování zákazníka na webu. Údaje o charakteristickém chování zákazníka získáváte přes záznamy o jejich činnosti při prohlížení webových stránek – přes tzv. webové logy a přes cookies. Přestože to může odporovat logice, i cookies a web logs se od 25.05.2018 považují za osobní údaje. Jak tedy […]