Skočit na obsah
🕽 607 044 670 (-) , FAQ

Šikovné tahy a užitečné finty ve fakturaci, daních a podnikání

Time management: jak s ním začít 1/2

Time management: jak s ním začít 1/2

Je ho plný internet a spojuje se hlavně s klíčovými slovy produktivita, plánování a priority. Jde o time management – řízení času. Můžete ho aplikovat jak na pracovní, tak i osobní život. No abyste se stali skutečně pány svého času, je to ta nejdůležitější disciplína. Pěkně po pořádku Bude to možná zvláštní, ale v úvodu […]

Číst celý článek »
Publikování zajímavého obsahu: 11 typů content marketingu – 2/2

Publikování zajímavého obsahu: 11 typů content marketingu – 2/2

Už víme, co je to content marketing. Jenže ono to není jen blog. Je toho více. Mnohem více. Než se do něčeho pustíte, zvažte, co je asi nejpřijatelnější pro vaši cílovou skupinu a v úvahu také vemte to, co se nejvíce hodí pro vaše zboží, či službu. A nezapomeňte také dostatečně kriticky posoudit vaše schopnosti […]

Číst celý článek »
Publikování zajímavého obsahu. Přinese vám více zákazníků? 1/2

Publikování zajímavého obsahu. Přinese vám více zákazníků? 1/2

Content marketing – magické slovo posledních let. Co to vlastně je a k čemu je to dobré? Stručně, je to forma prezentace firmy nebo produktu, kdy víceméně pravidelně zveřejňujete zajímavý obsah. Tedy zajímavý hlavně pro vaši cílovou skupinu. Tím „obsahem“ se myslí například články na blogu, videa, infografika, e-book a podobně. Cílem však není odprezentovat […]

Číst celý článek »
Jak zviditelnit web o kterém nikdo neví 2/2

Jak zviditelnit web o kterém nikdo neví 2/2

Jak jsme již psali v minulém dílu, v tomto článku nenajdete „zaručené“ rady, jak zvýšit návštěvnost (a prodej) vašeho webu. Srozumitelně Vám však popíšeme základy online marketingu. Z minulého dílu máme taky definovanou cílovou skupinu a taky klíčová slova. V tomto článku si nejprve popíšeme, jakými způsoby se mohou potencionální klienti dostat na Váš web: […]

Číst celý článek »
Jak zviditelnit web o kterém nikdo neví 1/2

Jak zviditelnit web o kterém nikdo neví 1/2

V současnosti je už asi velmi málo podnikatelů, kteří nepokládají za důležité mít vlastní firemní stránku. Ať už kvůli kontaktu se zákazníkem, prezentaci samotné firmy nebo potřebě přes stránku prodávat své produkty a služby. Spuštěním stránky je ovšem vše na začátku a samy o sobě vám v podnikání nijak extra nepomohou, pokud nedokážete na danou […]

Číst celý článek »
Nové funkce i články. Jaký byl rok 2015 v SuperFaktuře?

Nové funkce i články. Jaký byl rok 2015 v SuperFaktuře?

Bilance, checklisty, zhodnocení, top listy, předpovědi Nostradama i Baby Vangy,… Na rozhraní let si to chce shrnout každý a ani my nejsme výjimka. Pojďme na to. Rychlejší práce s fakturami …abyste při administrativě strávili méně času. Pro zefektivnění práce se SuperFakturou jsme přidali několik novinek: Tlačítko hromadného zpracování – slouží k rychlému zpracování více dokumentů. […]

Číst celý článek »

Obrat pro povinnou registraci k DPH: co se do něho počítá a co ne

Nedávno jsme publikovali orientační návod, jak by měl podnikatel sledovat obrat pro účely registrace k plátci DPH, kdy a jak se má zaregistrovat, pokud ho dosáhne a jak mu v tomto pomáhá SuperFaktura. Na základě podmětné otázky v diskusi „počítá se do obratu i dodání zboží/služby do zahraničí?„ dnes vytyčíme tedy to, co se do […]

Číst celý článek »
Neexportujte faktury – nechte to na účetního

Neexportujte faktury – nechte to na účetního

Znáte to. Vždy začátkem měsíce vás začne „nahánět„ účetní, abyste mu dali všechny vaše faktury za minulý měsíc. Nebylo by lepší dát mu přístup do vašeho účtu, nechť si je sám vyexportuje vždy, když to bude potřebovat? Klidně to tak udělejte. Účetní – ve všech balíčcích Do SuperFaktury přibyl nový typ uživatele „účetní„. Ten může […]

Číst celý článek »
Export dat ze SuperFaktury

Export dat ze SuperFaktury

Stáhnout si fakturu ve formátu PDF je fajn. Můžete ji tak vytisknout nebo poslat e-mailem klientovi. Případně vaší účetní. To je ale téměř vše, co se dá se souborem PDF udělat. Co tak namísto toho použit export? SuperFaktura je otevřený systém. Všechny data, které v ní vytvoříte, jsou vaše. Umožňujeme vám proto vyexportovat si je kdykoliv (dokonce […]

Číst celý článek »

Obrat pro povinnou registraci DPH si musí každý podnikatel sledovat sám

Plátcem DPH se český podnikatel může stát dobrovolně (např. z důvodu tlaku ze strany odběratelů či možnosti DPH si odečíst), ale zároveň i povinně. Základním důvodem pro povinnou registraci je dosažení milionového obratu za 12 po sobě jdoucích kalendářních měsíců, příp. za kratší období. Tento obrat, resp. jeho dosažení, si v jednotlivých měsících musí sledovat […]

Číst celý článek »