Po živnostnících si bereme podrobněji na mušku i firmy. Jste malá nebo střední firma a potřebujete, aby spolupracovníci měli přístup k Vašim fakturám nebo úhradám? Majiteli určitě přijde vhod mít nad svým účtem plnou kontrolu – se zadefinovanými právy jednotlivých uživatelů. Například asistentce nebo sekretářce stačí přístup k nahlédnutí, účetní by měli mít možnost vytvořit a odeslat fakturu. A aby náhodou nevytvořili fakturu se stejným číslem, nebo neudělali změnu na stejné faktuře, systém zabezpečí i exkluzivitu přístupu a editace.
V nastaveních profilu v sekci „Uživatelé“ si velmi jednoduše vytvoříte další účty a nastavíte práva jednotlivých uživatelů:

Administrátor
může vytvářet, editovat a mazat všechny doklady v SuperFaktuře. Zároveň může měnit profil společnostia nastavení aplikace. Také může vytvářet a měnit účty uživatelům.
Účetní
může editovat a mazat doklady a používat exporty. Nemůže vytvářet nové doklady.
Senior
může vytvářet, editovat a mazat všechny doklady v SuperFaktuře. Nemůže ale měnit profil společnosti ani nastavení aplikace.
Junior
může vytvářet nové doklady. Editovat a mazat však může jen doklady, které sám vytvořil. Nemůže měnit profil společnosti ani nastavení aplikace .
Host
může prohlížet doklady v SuperFaktuře. Nemůže však nic měnit, ani vystavovat nové doklady.
Po přidání nového uživatele mu automaticky příjde email s přístupy a zadefinovanými právy.
Na každé faktuře vytvořené v Multiuser účtu bude v patičce informace s kontaktními údaji – jménem, telefonním číslem a emailem uživatele, který doklad vystavil.
A aby jste se v těch všech možnostech neztratili :), podrobná historie akcí s přesnými časy a jmény uživatelů pod každou fakturou zaručí dokonalý přehled.
Funkce Multiuser je přístupná v rámci prémiového balíčku
Věříme, že bude multiužitečná 🙂
4 komentáře