Skočit na obsah
🕽 607 044 670 (-) , FAQ

Šikovné tahy a užitečné finty ve fakturaci, daních a podnikání

GDPR a analýza chování zákazníků

Mnozí z vás využívají cílenou reklamu na základě analýzy chování zákazníka na webu. Údaje o charakteristickém chování zákazníka získáváte přes záznamy o jejich činnosti při prohlížení webových stránek - přes tzv. webové logy a přes cookies. Přestože to může odporovat…

Číst celý článek »

GDPR: Právo na zapomnění další práva II.

V článku GDPR: Právo na zapomnění a další práva I. jsme si posvítili na povinnosti vymazat osobní údaje na základě žádosti uživatele (fyzické osoby, které se osobní údaje týkají) a v jakých případech máte tuto povinnost. Nic však není absolutní. A proto…

Číst celý článek »

GDPR: právo na zapomnění a další práva I.

Někteří z nás už se setkali se situací, kdy si chcete zrušit profil na sociální síti a narazili jste na 2-3 týdny trvající proces. Na konci tohoto procesu profil obsahující fotky a údaje nadále vesele, i když už né veřejně,…

Číst celý článek »

GDPR: o čem všem informovat zákazníka?

Velmi často nám kladete otázku: O čem všem mám informovat při zpracovávání osobních údajů podle GDPR? Jaké informace o zákazníkovi mu mám na požádání ve smyslu GDPR ukázat? Na tyto otázky se blíže podíváme v třetím článku ze série GDPR.…

Číst celý článek »

GDPR a zpracování osobních údajů: stačí souhlas?

Co  je GDPR, osobní údaj, kdo je správce a jaké má zhruba povinnosti, jsme rozebrali v prvním článku ze série na téma GDPR - strašák, nebo pomocník? Pokud jste si už ve vaší firmě zmapovali odkud a přes jaké kanály sbíráte osobní údaje a…

Číst celý článek »

GDPR 2018: strašák nebo pomocník?

Mnozí z vás už jistě slyšeli o velkých změnách, které se dotknou kohokoliv, kdo zpracovává osobní údaje fyzických osob - t.j. osobní data sbírá, ukládá na serverech, používá dál na přímý marketing, nebo při dodání tovaru a služeb. Z každé…

Číst celý článek »

Kniha jízd: jezděte bez starostí

Už asi mnoho z vás, kdo používá k podnikání automobil, narazilo na nepříjemnou povinnost s tím spojenou, a to evidenci jízd a povinnost vedení knihy jízd. A protože se snažíme vaši práci vždy o něco ulehčit, zakomponovali jsme elektronickou knihu…

Číst celý článek »

SMS upomínky: řešení na faktury po splatnosti

Asi si tím musí projít každý (a někdo neustále) - ocitne se v situaci, kdy mu odběratel neuhradí fakturu během doby splatnosti. Případně sám zapomene zaplatit dodavateli včas. Faktura po splatnosti se nemusí zásadně spojovat s člověkem, který nechce zaplatit.…

Číst celý článek »

Inbox: mějte přehled, co se děje ve vaší SuperFaktuře

Pokud váš účet v SuperFaktuře "vytěžujete" na maximum a snažíte se využívat co nejvíce funkcionalit (a tím pádem šetřit co nejvíc vašeho času), tak pravděpodobně máte spoustu agendy automatizované.. Abyste měli lepší přehled o tom, co se na vašem účtě…

Číst celý článek »

Úhrada nákladů: QR kódy a export nákladů do internet bankingu

Zaevidované náklady v SuperFaktuře můžete vašim odběratelům uhradit těmito dvěma způsoby: přes QR kód (Pay by square), který SuperFaktura k zaevidovanému nákladu vygeneruje, pokud jste vyplnili i potřebné bankovní údaje dodavatele hromadným příkazem, který si můžete vyexportovat ze SuperFaktury a nahrát do vašeho internet  bankingu Oba…

Číst celý článek »