Skočit na obsah
🕽 607 044 670 (-) , FAQ

Šikovné tahy a užitečné finty ve fakturaci, daních a podnikání

Jak přejít na vyšší balíček služeb

Dnešní článek je určen pro podnikatele, kterým začíná růst podnikání přes hlavu a potřebují již evidovat i schválené a odmítnuté cenové nabídky či objednávky nebo živnostníkům, kteří si vytvořili vlastní CRM systém a rádi by využili API propojení se SuperFakturou,…

Číst celý článek »

Delší období předplatného online služeb se vyplatí

V agendě podnikatele se občas stane, že si podnikatel kupuje nebo předplácí některou z internetových služeb, a její používání si pravidelně obnovuje jeden měsíc dopředu. Může jít o služby, kterými jsou například Dropbox, Evernote nebo kterákoliv další. Podnikatel se touto…

Číst celý článek »

Předplatné v SuperFaktuře

SuperFaktura je online služba pro vystavování faktur a dokumentů, které jsou dostupné z jakéhokoliv zařízení připojeného k internetu. Výhodu mít veškeré dokumenty neustále při ruce, ať už jste kdekoliv získáte zakoupením předplatného. Předplatné si můžete zakoupit na měsíc, půl roku…

Číst celý článek »

Pokročilé nastavení časového období v pravidelných fakturách

V opakujících se fakturách potřebujete často uvádět časová období, za které fakturujete vaše služby. Už dříve jsme pro vás připravili jednoduché zkratky, kterými jste si mohli na faktuře uvést aktuální nebo budoucí měsíc. Občas jsou ale fakturovaná časová období složitější:…

Číst celý článek »

V SuperFaktuře můžete vystavit objednávku dodavateli

Objednávka je v obchodní praxi doklad o závazku odběratele si koupit zboží, zároveň je podkladem pro vystavení faktury či případně dokumentů, na jejichž základě je možné vymáhat případný dluh z nezaplacené faktury. Od minulého roku bylo možné v SuperFaktuře de…

Číst celý článek »

Standardní balík služeb v SuperFaktuře

SuperFaktura se díky vaší podpoře může neustále rozvíjet. Od jejího vzniku přibyla i díky vašim ohlasům spousta nových funkcí a doplňků a díky doporučením a kladným ohlasům jsme se rozhodli rozšířit naše služby. A tak už za pár dní uvedeme…

Číst celý článek »

Jak řešit nezaplacené faktury

Všeobecným problémem živnostníků, malých a středních firem je případ, kdy klient fakturu nezaplatí. Faktura vám tak zůstane v systému dokud ji nestornujete. Podobných případů je skutečně hodně a žádnou změnu bohužel nepřinesla ani úprava zákona o splatnosti faktur. Než však…

Číst celý článek »

Jak fakturovat na přelomu roku – číslování, zálohy, zdanění

V praxi se občas stane, že se po “přehoupnutí” nového roku udělá trochu chaos v dokladech, resp. jejich číslování a číselných řadách. Vzhledem k tomu, že účtovacím obdobím bývá nejčastěji kalendářní rok od 1.1. do 31.12., vžilo se v praxi…

Číst celý článek »

Paušální výdaje: co to znamená a komu se vyplatí

Paušální výdaje jsou pojem často se opakující a samozřejmě znějící. Navzdory tomu zaznívá od podnikatelů často otázka, co tento pojem znamená, případně si ho pletou s jinými podobně znějícími pojmy. Paušální výdaje, resp. výdaje procentem z příjmů, jsou de facto…

Číst celý článek »

Více zálohových faktur do jedné ostré

Vystavování zálohových faktur bývá v podnikatelské praxi nástrojem, jak si od odběratele vyžádat platbu před definitivním termínem dodání výrobku nebo služby. Když je záloha zaplacená - ať už částečně nebo plné výši - klesá riziko, že odběratel od obchodu odstoupí,…

Číst celý článek »