O nás
Lidi v SuperFaktuře
Cyntia Balážová

- Zaměření:
- Zákaznický servis
Cyntia k nám přišla z pozice IT testera v jiné firmě, a to na nás zapůsobilo. V SuperFaktuře má na starosti hlavně kontakt s klienty, ať už nám napíšete, zavoláte nebo pošlete zprávu přes online chat.
Bohumila Ďurišová

- Zaměření:
- Zákaznický servis
Jednou mluví česky, jednou slovensky, a v ani jednom případě to není žádná Babiština. Kromě toho, že má svůj vlastní blog (a spoustu jiných aktivit), ochotně odpovídá i na otázky klientů SuperFaktury.
Janka Ivanišová

- Zaměření:
- MARKETING
Janka se stará především o komunikaci na sociálních sítích a přípravu a realizaci našich marketingových kampaní v médiích. Zbožňuje krásný foodstyling na barevných obrázcích i v realitě.
Jakub Alt

- Zaměření:
- ONLINE MARKETING
Jakub zvládá kouzlit v online marketingu, takže SuperFakturový Adwords, Sklik, Facebook, Twitter, … procházejí vždy jeho rukama. Kromě toho má rád mírně absurdní humor a dobré jídlo, které dokáže nejen sníst, ale dokonce i objednat.
Ľubo Chriašteľ

- Zaměření:
- VÝVOJ
Lubo má na starosti bezproblémový chod SuperFaktury jako i vývoj nových „fíčurek“. Má rád jakoukoliv sportovní aktivitu, ale ze všeho nejvíce fotbal, ještě před nedávnem brázdil ligové trávníky. Také je obrovským fanouškem Liverpool FC.
Tomáš Zboja

- Zaměření:
- vývoj
Tomáš kromě samotného vývoje SuperFaktury „velmi“ rád objevuje i její drobné chyby (které potom musí opravovat, dobře mu tak…). Spíše ho baví dělat na frontend-u, kde jeho chytré vychytávky výrazně zlepšují uživatelský zážitek s používáním.
Martin Marko

- Zaměření:
- Vývoj
Mates se k nám dostal na základě zkušeností, které pár let získával při tvorbě různých klientských webů. A také samozřejmě díky protekci – je to Ľubův kamarád. Rádi mu to připomínáme 😉
Tomáš Tomšík

- Zaměření:
- Vývoj
V SuperFaktuře zužitkovává zkušenosti, které získal při budování svého herního portálu. Hned na začátku jsme mu tedy hodili na krk online platby (aby nemachroval), a on to kupodivu ustál. No šikulka to je, no. Aktuálně je to také jediný motorkář v týmu.
Matúš Klement

- Zaměření:
- Vývoj
Studovat IT na vysoké škole je zřejmě brnkačka, když vedle ní zvládá Matúš mlátit do klávesnice i pro SuperFakturu. Pracuje s námi teprve krátce a nebyl zatím ani na žádném „týmbildingu“, takže ho moc neznáme. Ale až ho poznáme, tak k němu prozradíme i něco víc.
Peter Furmaník

- Zaměření:
- ÚČETNÍ PORADCE
Peter má zvláštní dar mluvit o legislativních (vrcholně nezajímavých) věcech úplně jednoduše a srozumitelně. K jeho zálibám patří hlavně telefonáty na Finanční správu :-). A též píše blog Ľudskou rečou.
Maroš Miškerik

- Zaměření:
- Vývoj
Maroš byl od začátku informačním centrem pro celý vývojový tým. Vždy má po ruce správnou odpověď. Nekompromisní realista. Za měsíc přečte víc knih než zbytek týmu dohromady.
Peter Pech

- Zaměření:
- Šefík vývoje
Petr je hlavním vývojářem SuperFaktury. Je až fanaticky závislý na kolech, zdravé výživě, dokonalé reprodukci zvuku a fotografování. Jeho názory a výtvory sledujte na jeho blogu.
Braňo Šimo

- Zaměření:
- Šefík
Braňo je otcem grafického rozhraní SuperFaktury. Postupně však převzal velení a kromě spokojenosti klientů mu od té doby záleží i na spokojenosti ostatních kolegů (to určitě!)
Náš příběh
Historie vzniku SuperFaktury sahá do roku 2009, kdy jsme založili webovou agenturu 2day. Klientů přibývalo a zpracování agendy začalo být nesmírně časově náročné. Hledali jsme mezi existujícími ekonomickými a účetními programy a většinu jsme jich i vyzkoušeli. No naše zjištění jen prohloubilo naši frustraci. Proč musí být takto komplikované?
Koncem roku 2010 jsme tedy začali pracovat a už v dubnu 2011 byla hotová beta verze. Oficiální spuštění bylo 18. června 2011, kdy si SuperFakturu zamilovalo prvních 50 fanoušků z řad původních beta testerů.
Na začátku šlo jen o jednoduchou tvorbu a správu faktur. Vývoj se však nezastavil a SuperFaktura dodnes téměř každý týden rozšiřuje svoje funkce a možnosti i na základě zpětné vazby od našich klientů.
Našim cílem zůstává přinášet jednoduchý a přehledný systém pro živnostníky i firmy, který jim zvýší produktivitu a přinese vyšší zisky. Ušetřený čas tak můžete investovat znovu do podnikání, zážitků, nebo do vašich zálib.