Skočit na obsah
🕽 607 044 670 (-) , FAQ

Šikovné tahy a užitečné finty ve fakturaci, daních a podnikání

Time management: jak s ním začít 2/2

V předchozí části o time management jsme uvedli, jak se připravit zejména po fyzické a psychické stránce. Nyní přinášíme pár zásad, kterými je vhodné se řídit a taky pár tipů na jeho usnadnění. Zásady a tipy Měřte. Říká se -…

Číst celý článek »

Přehledy v SuperFaktuře: doplňkové panely

V předchozím článku jsme představili graf fakturace a cashflow. Neméně důležitou částí přehledů v SuperFaktuře jsou však i ostatní panely: Přehledy - ostatní panely Pohledávky a závazky: Pohledávky - částky z přijatých faktur, které vaši odběratelé zatím neuhradili. Závazky -…

Číst celý článek »

Přehledy v SuperFaktuře: fakturace i cashflow

Jednou z velkých výhod, které přináší SuperFaktura, je vždy aktuální přehled o hospodaření firmy. A na základě vašich podnětů přinášíme vylepšené přehledy, díky kterým si budete moci samostatně odsledovat částky faktur (a nákladů) a také jejich úhrady - tedy odděleně…

Číst celý článek »

Time management: jak s ním začít 1/2

Je ho plný internet a spojuje se hlavně s klíčovými slovy produktivita, plánování a priority. Jde o time management - řízení času. Můžete ho aplikovat jak na pracovní, tak i osobní život. No abyste se stali skutečně pány svého času,…

Číst celý článek »

Publikování zajímavého obsahu: 11 typů content marketingu – 2/2

Už víme, co je to content marketing. Jenže ono to není jen blog. Je toho více. Mnohem více. Než se do něčeho pustíte, zvažte, co je asi nejpřijatelnější pro vaši cílovou skupinu a v úvahu také vemte to, co se…

Číst celý článek »

Publikování zajímavého obsahu. Přinese vám více zákazníků? 1/2

Content marketing - magické slovo posledních let. Co to vlastně je a k čemu je to dobré? Stručně, je to forma prezentace firmy nebo produktu, kdy víceméně pravidelně zveřejňujete zajímavý obsah. Tedy zajímavý hlavně pro vaši cílovou skupinu. Tím "obsahem"…

Číst celý článek »

Jak zviditelnit web o kterém nikdo neví 2/2

Jak jsme již psali v minulém dílu, v tomto článku nenajdete "zaručené" rady, jak zvýšit návštěvnost (a prodej) vašeho webu. Srozumitelně Vám však popíšeme základy online marketingu. Z minulého dílu máme taky definovanou cílovou skupinu a taky klíčová slova. V…

Číst celý článek »

Jak zviditelnit web o kterém nikdo neví 1/2

V současnosti je už asi velmi málo podnikatelů, kteří nepokládají za důležité mít vlastní firemní stránku. Ať už kvůli kontaktu se zákazníkem, prezentaci samotné firmy nebo potřebě přes stránku prodávat své produkty a služby. Spuštěním stránky je ovšem vše na…

Číst celý článek »

Nové funkce i články. Jaký byl rok 2015 v SuperFaktuře?

Bilance, checklisty, zhodnocení, top listy, předpovědi Nostradama i Baby Vangy,… Na rozhraní let si to chce shrnout každý a ani my nejsme výjimka. Pojďme na to. Rychlejší práce s fakturami ...abyste při administrativě strávili méně času. Pro zefektivnění práce se…

Číst celý článek »

Obrat pro povinnou registraci k DPH: co se do něho počítá a co ne

Nedávno jsme publikovali orientační návod, jak by měl podnikatel sledovat obrat pro účely registrace k plátci DPH, kdy a jak se má zaregistrovat, pokud ho dosáhne a jak mu v tomto pomáhá SuperFaktura. Na základě podmětné otázky v diskusi „počítá…

Číst celý článek »