Skočit na obsah
🕽 607 044 670 (-) , FAQ

Šikovné tahy a užitečné finty ve fakturaci, daních a podnikání

Jak skončit s podnikáním?

Pravděpodobně si nyní říkáte, zda jsme se náhodou nezbláznili, když sérii článků pro začínající podnikatele ukončíme blogpostem o skončení byznysu. No, nikdo to rád nevyslovuje nahlas, ale není třeba si nasazovat růžové brýle a stejně rychle jako se nadšení z…

Číst celý článek »

Účetní za všechny prachy – najděte ho

Když je vaše podnikání opravdu jednoduché a máte jen "pár" faktúr, účetnictví si můžete dělat sami a přiznání vám jednou ročně zpracuje účetní. S postupným růstem podnikání už podobný postup rozhodně není vhodný. Jednak byste zbytečně platili licenci za účetní software a…

Číst celý článek »

Jak najít ty správné zaměstnance

V následujícím blogpostu, který je pokračováním seriálu určeného pro začínajícího podnikatele si shrneme, jaké jsou vaše možnosti při hledání spolupracovníků, zaměstnanců, jednoduše lidí do týmu, kteří vám mají pomoci s byznysem, i když s takovým hledáním nemáte žádné zkušenosti. Dbejte na…

Číst celý článek »

Time management: jak s ním začít 2/2

V předchozí části o time management jsme uvedli, jak se připravit zejména po fyzické a psychické stránce. Nyní přinášíme pár zásad, kterými je vhodné se řídit a taky pár tipů na jeho usnadnění. Zásady a tipy Měřte. Říká se -…

Číst celý článek »

Přehledy v SuperFaktuře: doplňkové panely

V předchozím článku jsme představili graf fakturace a cashflow. Neméně důležitou částí přehledů v SuperFaktuře jsou však i ostatní panely: Přehledy - ostatní panely Pohledávky a závazky: Pohledávky - částky z přijatých faktur, které vaši odběratelé zatím neuhradili. Závazky -…

Číst celý článek »

Přehledy v SuperFaktuře: fakturace i cashflow

Jednou z velkých výhod, které přináší SuperFaktura, je vždy aktuální přehled o hospodaření firmy. A na základě vašich podnětů přinášíme vylepšené přehledy, díky kterým si budete moci samostatně odsledovat částky faktur (a nákladů) a také jejich úhrady - tedy odděleně…

Číst celý článek »

Time management: jak s ním začít 1/2

Je ho plný internet a spojuje se hlavně s klíčovými slovy produktivita, plánování a priority. Jde o time management - řízení času. Můžete ho aplikovat jak na pracovní, tak i osobní život. No abyste se stali skutečně pány svého času,…

Číst celý článek »

Publikování zajímavého obsahu: 11 typů content marketingu – 2/2

Už víme, co je to content marketing. Jenže ono to není jen blog. Je toho více. Mnohem více. Než se do něčeho pustíte, zvažte, co je asi nejpřijatelnější pro vaši cílovou skupinu a v úvahu také vemte to, co se…

Číst celý článek »

Publikování zajímavého obsahu. Přinese vám více zákazníků? 1/2

Content marketing - magické slovo posledních let. Co to vlastně je a k čemu je to dobré? Stručně, je to forma prezentace firmy nebo produktu, kdy víceméně pravidelně zveřejňujete zajímavý obsah. Tedy zajímavý hlavně pro vaši cílovou skupinu. Tím "obsahem"…

Číst celý článek »

Jak zviditelnit web o kterém nikdo neví 2/2

Jak jsme již psali v minulém dílu, v tomto článku nenajdete "zaručené" rady, jak zvýšit návštěvnost (a prodej) vašeho webu. Srozumitelně Vám však popíšeme základy online marketingu. Z minulého dílu máme taky definovanou cílovou skupinu a taky klíčová slova. V…

Číst celý článek »