Skočit na obsah
🕽 607 044 670 (-) , FAQ

Karel nemá SuperFakturu pouze na faktury

Karlovy příhody se SuperFakturou #9

Karel nemá SuperFakturu pouze na faktury

Když Karel začínal s podnikáním, moc toho nepotřeboval. Stačilo mu vystavit fakturu, maximálně dodací list, a zejména napéct ty nejúžasnější koblihy – a vše bylo v pořádku. Ale jakmile se mu podnikání začalo rozrůstat, nebylo jednoduché vše udržet v hlavě. Stalo se, co se stát muselo – Karel začal dělat chyby. Zapomínal, kdo si co objednal, kdy, za kolik … Neměl přehled o tom, co je třeba vyskladnit a kolik ho to bude stát. Udělal cenovou nabídku na 1000 koblih Péťovi nebo Míšovi? A poslal ji vlastně? Ach, toto Karel tak velmi nemá rád! Nešlo by to nějak lépe? Kdo si to má všechno pamatovat?

Nabídka bez kompromisů

Karel si naštěstí uvědomil, že si platí vyšší balík SuperFaktury a tedy má více možností, než jen vystavovat faktury a dodací listy. Když si našel volnou chvilku, hned se na to podíval blíž. Pro nové zákazníky by mohl začít obchod tím, že jim vystaví cenovou nabídku. Pokud ji zákazník odsouhlasí, není problém z ní pak vystavit objednávku či jiný doklad. A pokud se stane, že se zdá klientovi příliš drahý, nic se neděje. Cenová nabídka jednoduše vyprší. Karel se k ní však ví kdykoliv vrátit a použít ji pro jiného klienta – stačí ji zkopírovat – tadáááá.

Objednávky levou zadní

Řekněme, že klient Karlovi cenovou nabídku schválí – stačí pár kliků a Karel vytvoří objednávku. Tak ví přesně, kdy má komu co dodat. Už se nestane, že objednávku poplete. Karel může vystavit kromě přijatých objednávek rovněž objednávky vydané – tedy objednávky svým dodavatelům. Čili má tak dokonalý přehled o tom, kolik zboží a kdy objednal. Z dodané objednávky umí jednoduše vytvořit náklad – zase kopec papírovaček ušetřených. Klik – klik – klik, parádička.

Připraveno v záloze

Někdy se stane, že má Karel zakázku, kterou odesílá po částech, ale fakturovat ji bude až později najednou. Může si vytvořit například koncept budoucího dokladu. Tam si připisuje položky, dokud není celý účet hotový a pohodlně z něj vystaví požadovaný doklad – v Karlově případě fakturu. Pak ji už jen odešle klientovi jako obvykle.

Ani vytváření tzv. sběrné faktury z více objednávek či dodacích listů nedělá Karlovi vrásky na čele. Se SuperFakturou to jde hladce – stačí dotáhnout do faktury veškeré doklady, na jejichž základě chce vystavit doklad, a už to jde samo. Nemusí nic přepisovat.

Když jsou doklady připraveny, jednoduše je odešle klientům. Objednávku či cenovou nabídku může Karel při odesílání přiložit jako další přílohu k ostré faktuře, aby klient přesně věděl, na základě jakého dokumentu fakturuje. Jednoduché a přehledné, co k tomu víc dodat?

>>Všechny části Karlových příhod se SuperFakturou<<

Přidat komentář