Skočit na obsah
🕽 607 044 670 (-) , FAQ

Vystavujete pravidelné doklady? Máme novinky!

Podobně, jako v bance si můžete vytvořit trvalý příkaz, tak i v SuperFaktuře je možné pravidelně vytvářet faktury a náklady a snížit tím částeně podnikatelské starosti. V rámci jarních úprav jsme tuto sekci vylepšili a přidali pár funkcí, aby bylo vystavování pravidelných dokladů co nejsrozumitelnější a co nejjednodušší.

Největší změny při vystavování pravidelných faktur jsou:

  • možnost zvolit si stav pravidelné faktury: aktivní/neaktivní („neopakovat“). To znamená, že pravidelná faktura se dá dočasně a nebo trvale „vypnout“, ale pozor, bez toho, abyste ji museli smazat. V seznamu se bude nacházet i nadále, ale s tím, že její opakované vytváření bude pozastavené. V ten správný čas jednoduše můžete opakováné vytváření faktury lehce obnovit.
  • nastavení jazyka faktury. U každé pravidelné faktury se dá nastavit jazyk, ve kterém bude primárně vytvořená. Taková faktura se také bude zpracovávat a odesílat ve vámi zvoleném jazyce.
Nastavení pravidelných dokumentů
Novinky v nastavení pravidelných faktur a nákladů.

Vystavujete pravidelné doklady? Jak vytvořit a nastavit pravidelnou fakturu včetně použití zkratek a datumů.

Nové změny se týkají i pravidelných nákladů:

  • princip vytváření pravidelných nákladů jsme nastavili podobně jako ve fakturách
  • možnost zvolit si stav pravidelného nákladu na aktivní, resp. neaktivní („neopakovat“)

Přidat komentář