Skočit na obsah
🕽 607 044 670 (-) , FAQ

Šikovné tahy a užitečné finty ve fakturaci, daních a podnikání

Auto v podnikání – soukromé auto

Dnes pokračujeme v tématu „Auto v podnikaní“. Prošli jsme si režim „firemní auto“ a ukázalo se, že se spíše vyplatí plátcům DPH a při koupi novějších resp. dražších aut. Soukromé auto se na druhou stranu vyplatí těm druhým: neplátcům DPH se staršími autami, no pomůže i těm ostatním. Opět nejdříve vyjasnění termínů – „soukromé auto“ je […]

Číst celý článek »

Přihlaste se k odběru novinek z blogu

Odhlásit se můžete kdykoli prostřednictvím odkazu v emailu.

Auto v podnikání – firemní auto

Věčná otázka: koupit si podnikatelské auto na firmu, nebo na soukromou osobu? Odpověď závisí od více faktorů. V následujících článcích si projdeme dva nejběžnější režimy: firemní auto a soukromé auto v podnikání. Začneme tím prvním: koupit „na firmu“ je prvním, co podnikatele napadne. Co jde do nákladů při firemním autě? „Firemní auto“ je jakýmsi zjednodušeným […]

Číst celý článek »

Marián Záhorec: Byznys je pro mě hlavně o radosti, ne o penězích.

Možná klasický příběh o člověku s „medovým“ srdcem, který odešel z korporátního prostředí, postavil se na vlastní nohy a rozběhl byznys. A možná je za tím něco víc. Ahoj Maroši. My v SuperFaktuře tě známe jako jednoho z našich uživatelů. Představil bys kdo stojí za vaší společností? Čemu se věnujete? Ahoj. Věnujeme se distribuci a […]

Číst celý článek »

Jak skončit s podnikáním?

Pravděpodobně si nyní říkáte, zda jsme se náhodou nezbláznili, když sérii článků pro začínající podnikatele ukončíme blogpostem o skončení byznysu. No, nikdo to rád nevyslovuje nahlas, ale není třeba si nasazovat růžové brýle a stejně rychle jako se nadšení z nového podnikatelského nápadu nafouklo, tak stejně rychle může splasknout. Není lehké jít vlastní cestou, vlastní […]

Číst celý článek »

Účetní za všechny prachy – najděte ho

Když je vaše podnikání opravdu jednoduché a máte jen „pár“ faktúr, účetnictví si můžete dělat sami a přiznání vám jednou ročně zpracuje účetní. S postupným růstem podnikání už podobný postup rozhodně není vhodný. Jednak byste zbytečně platili licenci za účetní software a hlavně, byste si účetnictví nevedli tak dobře, jak to umí šikovný účetní – pravděpodobně totiž nejste v této oblasti […]

Číst celý článek »

Jak najít ty správné zaměstnance

V následujícím blogpostu, který je pokračováním seriálu určeného pro začínajícího podnikatele si shrneme, jaké jsou vaše možnosti při hledání spolupracovníků, zaměstnanců, jednoduše lidí do týmu, kteří vám mají pomoci s byznysem, i když s takovým hledáním nemáte žádné zkušenosti. Dbejte na správný výběr. Najít někoho, kdo splňuje vaše představy, není až tak těžké. „Kromě toho, že ovládá […]

Číst celý článek »
Timemanagement 2/2

Time management: jak s ním začít 2/2

V předchozí části o time management jsme uvedli, jak se připravit zejména po fyzické a psychické stránce. Nyní přinášíme pár zásad, kterými je vhodné se řídit a taky pár tipů na jeho usnadnění. Zásady a tipy Měřte. Říká se – co se nedá měřit, je těžké vylepšit. Proto existují benchmarky, různé žebříčky, hranice rekordů, … […]

Číst celý článek »

Přehledy v SuperFaktuře: fakturace i cashflow

Jednou z velkých výhod, které přináší SuperFaktura, je vždy aktuální přehled o hospodaření firmy. A na základě vašich podnětů přinášíme vylepšené přehledy, díky kterým si budete moci samostatně odsledovat částky faktur (a nákladů) a také jejich úhrady – tedy odděleně fakturaci i cashflow. Tab Fakturace Přehledy – fakturace Vpravo nahoře si můžete nastavit časové období, […]

Číst celý článek »

Time management: jak s ním začít 1/2

Je ho plný internet a spojuje se hlavně s klíčovými slovy produktivita, plánování a priority. Jde o time management – řízení času. Můžete ho aplikovat jak na pracovní, tak i osobní život. No abyste se stali skutečně pány svého času, je to ta nejdůležitější disciplína. Pěkně po pořádku Bude to možná zvláštní, ale v úvodu […]

Číst celý článek »
Typy content marketingu

Publikování zajímavého obsahu: 11 typů content marketingu – 2/2

Už víme, co je to content marketing. Jenže ono to není jen blog. Je toho více. Mnohem více. Než se do něčeho pustíte, zvažte, co je asi nejpřijatelnější pro vaši cílovou skupinu a v úvahu také vemte to, co se nejvíce hodí pro vaše zboží, či službu. A nezapomeňte také dostatečně kriticky posoudit vaše schopnosti […]

Číst celý článek »