Šikovné tahy a užitečné finty ve fakturaci, daních a podnikání
Jak skončit s podnikáním?
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Jakub Alt
Pravděpodobně si nyní říkáte, zda jsme se náhodou nezbláznili, když sérii článků pro začínající podnikatele ukončíme blogpostem o skončení byznysu. No, nikdo to rád nevyslovuje nahlas, ale není třeba si nasazovat růžové brýle a stejně rychle jako se nadšení z nového podnikatelského nápadu nafouklo, tak stejně rychle může splasknout. Není lehké jít vlastní cestou, vlastní […]
Přihlaste se k odběru novinek z blogu
Odhlásit se můžete kdykoli prostřednictvím odkazu v emailu.

Účetní za všechny prachy – najděte ho
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Jakub Alt
Když je vaše podnikání opravdu jednoduché a máte jen „pár“ faktúr, účetnictví si můžete dělat sami a přiznání vám jednou ročně zpracuje účetní. S postupným růstem podnikání už podobný postup rozhodně není vhodný. Jednak byste zbytečně platili licenci za účetní software a hlavně, byste si účetnictví nevedli tak dobře, jak to umí šikovný účetní – pravděpodobně totiž nejste v této oblasti […]

Jak najít ty správné zaměstnance
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Jakub Alt
V následujícím blogpostu, který je pokračováním seriálu určeného pro začínajícího podnikatele si shrneme, jaké jsou vaše možnosti při hledání spolupracovníků, zaměstnanců, jednoduše lidí do týmu, kteří vám mají pomoci s byznysem, i když s takovým hledáním nemáte žádné zkušenosti. Dbejte na správný výběr. Najít někoho, kdo splňuje vaše představy, není až tak těžké. „Kromě toho, že ovládá […]

Time management: jak s ním začít 2/2
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Braňo Šimo
V předchozí části o time management jsme uvedli, jak se připravit zejména po fyzické a psychické stránce. Nyní přinášíme pár zásad, kterými je vhodné se řídit a taky pár tipů na jeho usnadnění. Zásady a tipy Měřte. Říká se – co se nedá měřit, je těžké vylepšit. Proto existují benchmarky, různé žebříčky, hranice rekordů, … […]
Přehledy v SuperFaktuře: doplňkové panely
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Braňo Šimo
V předchozím článku jsme představili graf fakturace a cashflow. Neméně důležitou částí přehledů v SuperFaktuře jsou však i ostatní panely: Přehledy – ostatní panely Pohledávky a závazky: Pohledávky – částky z přijatých faktur, které vaši odběratelé zatím neuhradili. Závazky – částky, které jste dosud vašim dodavatelem nezaplatili vy. V závazcích se zobrazují částky z „Nákladů“ […]
Přehledy v SuperFaktuře: fakturace i cashflow
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Braňo Šimo
Jednou z velkých výhod, které přináší SuperFaktura, je vždy aktuální přehled o hospodaření firmy. A na základě vašich podnětů přinášíme vylepšené přehledy, díky kterým si budete moci samostatně odsledovat částky faktur (a nákladů) a také jejich úhrady – tedy odděleně fakturaci i cashflow. Tab Fakturace Přehledy – fakturace Vpravo nahoře si můžete nastavit časové období, […]

Time management: jak s ním začít 1/2
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Braňo Šimo
Je ho plný internet a spojuje se hlavně s klíčovými slovy produktivita, plánování a priority. Jde o time management – řízení času. Můžete ho aplikovat jak na pracovní, tak i osobní život. No abyste se stali skutečně pány svého času, je to ta nejdůležitější disciplína. Pěkně po pořádku Bude to možná zvláštní, ale v úvodu […]

Publikování zajímavého obsahu: 11 typů content marketingu – 2/2
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Braňo Šimo
Už víme, co je to content marketing. Jenže ono to není jen blog. Je toho více. Mnohem více. Než se do něčeho pustíte, zvažte, co je asi nejpřijatelnější pro vaši cílovou skupinu a v úvahu také vemte to, co se nejvíce hodí pro vaše zboží, či službu. A nezapomeňte také dostatečně kriticky posoudit vaše schopnosti […]

Publikování zajímavého obsahu. Přinese vám více zákazníků? 1/2
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Braňo Šimo
Content marketing – magické slovo posledních let. Co to vlastně je a k čemu je to dobré? Stručně, je to forma prezentace firmy nebo produktu, kdy víceméně pravidelně zveřejňujete zajímavý obsah. Tedy zajímavý hlavně pro vaši cílovou skupinu. Tím „obsahem“ se myslí například články na blogu, videa, infografika, e-book a podobně. Cílem však není odprezentovat […]

Jak zviditelnit web o kterém nikdo neví 2/2
- Publikované
- V kategorii
- Autor
- Tomáš Janák
Jak jsme již psali v minulém dílu, v tomto článku nenajdete „zaručené“ rady, jak zvýšit návštěvnost (a prodej) vašeho webu. Srozumitelně Vám však popíšeme základy online marketingu. Z minulého dílu máme taky definovanou cílovou skupinu a taky klíčová slova. V tomto článku si nejprve popíšeme, jakými způsoby se mohou potencionální klienti dostat na Váš web: […]