Skočit na obsah
🕽 607 044 670 (-) , FAQ

Jak na předvánoční nápor v SuperFaktuře

Jak na předvánoční nápor v SuperFaktuře

My jsme si před půlrokem mysleli, že situace je divná. A nyní vidíme, že to vlastně byly „staré dobré časy“. No jak se ukázalo již na jaře, online svět díky obavě z covidu dokázal výrazně posílit a podobná situace se očekává i nyní. Navíc ještě výraznější, díky blížícím se Vánocům. Eshopy rostou, kurýrní služby se chystají na rekordní sezónu. Možná právě toto je vhodný čas zvážit, jak si v podnikání pomoci prodejem přes internet. A ideálně udělat to tak, aby s tím bylo co nejméně práce.

1. Vystavte faktury pomocí automatizace

Automatické vystavování faktur z objednávek na eshopu dokáže ušetřit obrovské množství času hlavně při zvýšené poptávce. V Prémiovém balíčku máme pro vás připraven tzv. API přístup. Nastavte svůj eshop tak, aby přímo z objednávky zákazníka vytvořil doklad v SuperFaktuře. Podívejte se na některé z dostupných řešení. Nebo vám propojení eshopu s SuperFakturou může udělat váš programátor přímo na míru prostřednictvím naší API dokumentace.

2. Použijte exporty pro kurýrní a přepravní služby

Jde o velmi užitečnou pomůcku, která zkrátí čas přípravy zásilky k vyexpedování. Údaje o zásilkách „vytáhnete“ z vystavených faktur v SuperFaktuře pomocí funkce Export pro kurýry a jednoduše nahrajete do systému přepravce, kde si už vytvoříte štítky.

K dispozici máte exporty pro 9 společností: Geis, PPL, GLS, Zásilkovna, DPD, DHL, UPS, TNT a TOPTRANS.

3. Označte faktury za uhrazené automatickým párováním

V internetovém bankovnictví si nastavíte zasílání emailových notifikací o obratech na bankovním účtu do vaší bmailové schránky na SuperFaktuře. Na základě shodného variabilního symbolu v oznámení a na faktuře SuperFaktura doklad označí za uhrazený – pomocí automatického párování plateb.

4. Nabídněte zákazníkům možnost zaplatit online

Ačkoliv platby na dobírku jsou stále v kurzu, zákazníci zvyklí na platby kartou a online přes internet mohou ocenit, pokud jim nabídnete možnost zaplatit přes online tlačítka na faktuře (Barion) nebo si tyto brány implementujte přímo do vašeho eshopu. Platební údaje jsou již předvyplněny a zákazník je nemusí přepisovat do internetbankingu. Nehrozí tak například omyl překlepu při variabilním symbolu.

5. Vytvořte přístup do SuperFaktury kolegům

Možná nemáte čas řešit objednávky na eshopu a máte na to právě kolegy, kteří jsou zodpovědní za vyřízení celé objednávky. V Prémiovém balíčku jim můžete vytvořit přístup do SuperFaktury pro více uživatelů a vy se budete chodit už jen dívat, jak se vašemu eshopu daří.

Přidat komentář