Skočit na obsah
🕽 607 044 670 (-) , FAQ

Jak na předvánoční nápor v SuperFaktuře

Jak na předvánoční nápor v SuperFaktuře

V SuperFaktuře dobře víme, že pokud něco výrazně zamává v počtu vystavených faktur, tak je to právě (před)vánoční sezóna. Každý rok se překonáváte a prosincových faktur bývá více a více – v prosinci 2020 SuperFakturanti vystavili skoro 429 000 dokladů!

Za poslední dva roky se ukázalo, že právě digitalizace a automatizování je budoucnost i pro malé firmy a podnikatele. Nemusíte být velká společnost a přitom si můžete dopřát i v SuperFaktuře možnosti a funkce, které Vám mnoho věcí při zpracování objednávek usnadní a zrychlí. Podívejte se na pár z nich:

1. Ať se faktury vystavují samy

Automatické vystavování faktur z objednávek na eshopu, dokáže ušetřit obrovské množství času hlavně při zvýšené poptávce. Nastavte svůj e-shop tak, aby přímo z objednávky zákazníka vytvořil doklad v SuperFaktuře. Podívejte se na některé z dostupných řešení. Nebo vám propojení e-shopu se SuperFakturou může udělat váš programátor přímo na míru, prostřednictvím naší API dokumentace.

2. Faktury do zahraničí – usnadněte práci účetním

Zaregistrovali jste se do režimu OSS? Don´t worry… Faktury při prodeji zboží na dálku pro koncové spotřebitele z EU lze označit příznakem OSS. Nebo nám jej rovnou pošlete přes API v požadavku na vystavení faktury z e-shopu. Proč to dělat? Neboť vás bude vaše účetní zbožňovat! Ušetříte jí mnoho práce při správném zaevidování faktur v účetnictví a přípravě výkazu do OSS.

3. Použijte exporty pro kurýrní a přepravní služby

Jde o velmi užitečnou pomůcku, která zkrátí čas přípravy zásilky k vyexpedování. Údaje o zásilkách „vytáhnete“ z vystavených faktur v SuperFaktuře pomocí funkce Export pro kurýry a jednoduše nahrajete do systému přepravce, kde si už vytvoříte štítky.

K dispozici máte exporty pro 9 společností: Geis, PPL, GLS, Zásilkovna, DPD, DHL, UPS, TNT a TOPTRANS.

4. Označte faktury za uhrazené automatickým párováním

V internetovém bankovnictví si nastavíte zasílání emailových notifikací o obratech na bankovním účtu do vaší bmailové schránky na SuperFaktuře. Na základě shodného variabilního symbolu v oznámení a na faktuře SuperFaktura doklad označí za uhrazený – pomocí automatického párování plateb.

5. Nabídněte zákazníkům možnost zaplatit online

Zákazníci, kteří jsou zvyklí na platby kartou a online platbou přes internet, mohou ocenit, když jim nabídnete možnost zaplatit přes online tlačítka na faktuře (Barion). A pokud jste e-shop, tak si tuto bránu implementujte klidně i na Váš web. Platební údaje jsou již předvyplněny a zákazník je nemusí přepisovat do internetbankingu. Nehrozí tak například omyl překlepu při variabilním symbolu.

6. Vytvořte přístup do SuperFaktury kolegům

Možná nemáte čas řešit objednávky na eshopu a máte na to právě kolegy, kteří jsou zodpovědní za vyřízení celé objednávky. V Prémiovém balíčku jim můžete vytvořit přístup do SuperFaktury pro více uživatelů a vy se budete chodit už jen dívat, jak se vašemu eshopu daří.

Přidat komentář