Skočit na obsah
🕽 607 044 670 (-) , FAQ

Inbox: mějte přehled, co se děje ve vaší SuperFaktuře

Inbox: mějte přehled, co se děje ve vaší SuperFaktuře

Pokud váš účet v SuperFaktuře „vytěžujete“ na maximum a snažíte se využívat co nejvíce funkcionalit (a tím pádem šetřit co nejvíc vašeho času), tak pravděpodobně máte spoustu agendy automatizované.. Abyste měli lepší přehled o tom, co se na vašem účtě stalo od posledního přihlášení, rozšířili jsme Přehledy v SuperFaktuře o nový tab. K možnostem Fakturace a Cashflow přibyl „INBOX“.

Co v něm najdete?

Inbox se nachází v části Přehledy. Je to schránka, v které jste krátkými zprávami (notifikacemiú informováni o aktivitách, které jsou vykonané v SuperFaktuře automatizovaně, jako například: :

  • zda se pravidelnou fakturu / pravidelný náklad podařilo resp. nepodařilo vystavit
  • zda se pravidelnou fakturu podařilo resp. nepodařilo odeslat poštou / emailem, pokud tuto možnost máte nastavenou
  • že byla automaticky přidaná úhrada k faktuře / nákladu na základe automatického párovaní úhrad (bmaily)
  • zda se podařilo / nepodařilo předplatné SuperFaktury automaticky prodloužit (pokud máte nastavenou automatickou obnovu předplatného z karty)
  • že vám odběratel odpověděl na vaši SMS upomínku zaslanou přes SuperFakturu a znění příslušné zprávy

Taktéž neplátci DPH budou upozornění, pokud se budou blížit k hranici  obratu pro registraci za plátce DPH.

Poznámka: Notifikace o vystavení dokladů přes API Inbox neobsahuje. Na jedné straně protože informace o objednávkách vidíte ve vašem eshopu, na straně druhé  je u eshopů používajících API předpokládané i velké množství notifikací, které by vám přehled zbytečně znepřehlednily.

 

Jak Inbox funguje?

Nové notifikace jsou zvýrazněné tučným písmem. Pokud je chcete označit za přečtené / vyřešené, můžete je „deaktivovat“. A to buď:

  • jen jednotlivou notifikaci

Označení zprávy v Inboxu v SuperFaktuře za vyřešenou

  • stejný typ akce najednou

Označení zpráv se stejným typem akce za vyřešené v Inboxu v SuperFaktuře

  • celý konkrétní den (kliknutím na datum)

Označení zpráv z konkrétního data za vyřešené v Inboxu v SuperFaktuře

  • všechny zvýrazněné notifikace (kliknutím na ikonku fajfek vpravo nahoře)

Označení zprávy v Inboxu v SuperFaktuře za vyřešenou

Inbox  doplníme už brzy o akce  související s novými funkcionalitami, které pro vás připravujeme. Do 30. září 2017  je dostupný ve všech třech balíčcích předplatného. Budeme rádi, když nám dáte vědět, jestli se vám Inbox líbí a jestli vám v něm ještě něco nechybí.

 

Přihlaste se k odběru novinek z blogu

Odhlásit se můžete kdykoli prostřednictvím odkazu v emailu.

Přidat komentář