Skočit na obsah
🕽 607 044 670 (-) , FAQ

Odeslání faktury přímo ze seznamu faktur

Užitečnou funkcí v seznamech dokumentů, které vystavujete svým klientům, jsou 3 ikonky. Díky nim můžete odeslat faktury, objednávky i cenové nabídky svým klientům, aniž byste museli jít do detailu dokumentu.

První ikonka odesílá fakturu poštou, bez nutnosti chození na poštu. Více o hybridní poště jsme psali již dříve a určitě ji alespoň jednou vyzkoušejte. Ušetří mnoho času i peněz.

Druhá ze tří zmíněných ikonek slouží k odeslání faktury e-mailem. Po kliknutí na tuto ikonu se zobrazí formulář s předdefinovaným textem, který si můžete změnit v nastavení vašeho profilu (tam najdete i texty pro odeslání poděkování za přijatou platbu nebo také upomínku za fakturu po splatnosti). V případě potřeby tu máte možnost připojit k mailu, kromě vystavené faktury, i jakoukoliv jinou přílohu. Je to jednoznačně nejrychlejší a nejjednodušší způsob odeslání faktury.

Pro ty z vás, kteří ještě nevyzkoušeli ani jednu z prvních dvou možností a stále posílají faktury svépomocí (tj. fakturu si nejprve stáhnete a pošlete e-mailem nebo ji vytisknete a odnesete na poštu), je určená třetí ikona. Kliknutím na ni označíte fakturu jako odeslanou.

Každá z těchto tří ikonek má dva stavy. Pokud jste ještě fakturu klientovi neodeslali, ikonka je šedá. Pokud některou z možností využijete, tak se ikonka změní na zelenou. Takto budete mít vždy přehled o tom, které faktury již byly odeslané, a které na odeslání teprve čekají.

Osvojením této funkce si zkrátíte čas strávený s fakturami a budete mít více času na samotnou práci, v ještě lepším případě na zábavu 😉

Přidat komentář