Skočit na obsah
🕽 607 044 670 (-) , FAQ

Změna adresy nebo účtu

Co se stane se starými fakturami, pokud změníte adresu nebo číslo účtu ve svém profilu? Co se stane s fakturami, které jste vytvářeli pro klienta, který dnes změnil adresu sídla?

Odpověď je nic.

Na první pohled přirozené, ale přeci jen je to trochu komplikovanější a zaslouží si to více vysvětlení. Pří vytváření faktury, se vytvoří „snapshot“, neboli „fotografie“ všech údajů ve Vašem profilu a také v profilu klienta, a takto zmrazené údaje se přesouvají do konkrétní faktury, kde zůstanou neměnné (samozřejmě, pokud je v dané faktuře manuálně nezměníte).

Jakákoliv změna Vašeho profilu, či profilu klienta, nemá vliv na minulé faktury, jenom na faktury, které vytvoříte po této změně. Takže se nemusíte obávat ze změny ve fakturačních údajích, Vaše staré faktury zůstanou platné.

Přihlaste se k odběru novinek z blogu

Odhlásit se můžete kdykoli prostřednictvím odkazu v emailu.

Přidat komentář