Skočit na obsah
🕽 607 044 670 (-) , FAQ

Není od věci mít dobré kontakty

O Karlovy fantastické koblihy je velký zájem. Messengery v jeho mobilu neustále bzučí, telefon vyzvání. I na e-mailu se to začíná kupit. Zákazníci se jen hrnou – tak to má být. Karel tráví celé dny v pekárně a vymýšlí stále něco nového, čím by klienty potěšil. Po práci se chce, samozřejmě, věnovat své přítelkyni, a ne trávit čas zdlouhavým papírováním.

Na administrativu mnoho času nemá, ale zatím si nevydělal dost peněz na to, aby si mohl najmout asistentku. Proto musí dělat věci šikovně a efektivně. Už se poučil, když na začátku nedodal zboží tam, kam měl, Sáře zapomněl uplatnit sjednanou slevu a na dvě objednávky zapomněl úplně. I takové věci se v začátcích podnikání stávají. Karel však už ví, že pečlivá evidence klientů mu může hodně pomoci.

Důslednost se vyplatí

Když ho osloví nový zákazník, Karel si ho ihned zaeviduje v části Kontakty do adresáře. Je to úplně jednoduché, protože stačí zadat pár písmen z názvu firmy, a SuperFaktura mu všechny potřebné údaje doplní z databáze. Karel si už jen doplní e-mail, telefon a také se mu osvědčilo uvádět kontaktní osobu. Když odesílá faktury přímo ze systému, hned se mu předvolí správný e-mail a nemusí ho nikde hledat.

Na kartě zákazníka si také umí zaznamenat, jakou slevu si s klientem dohodl, může mu určit individuální splatnost faktury nebo mu může přidělit vlastní variabilní symbol. Může si ke kontaktu přidat také poznámku – například že pan Kovář nemá v oblibě čokoládové koblihy nebo že paní Nováková pozapomíná platit včas (a té také pro jistotu nastaví kratší dobu splatnosti faktury.)

Pokud se Karel rychle potřebuje podívat, co už zákazníkovi fakturoval, stačí nahlédnout do karty zákazníka „Související doklady“, kde vidí kompletní přehled všech dokladů, které na tohoto zákazníka vystavil. Najde zde kromě faktur například i dodací listy.

Karel nemusí nosit v hlavě skutečně nic – pokud se potřebuje ujistit, co se kdy stalo nebo změnilo u daného zákazníka, může se podívat do historie kontaktu. Je to velmi pohodlné.

Důvěřuj, ale prověřuj

V hlavním menu Kontaktů má Karel dokonalý přehled, s kým má tu čest. Vidí, kdo mu dobře (a hodně) platí, kdo hradí faktury včas a komu to trvá déle.

Spravovat si kontakty v SuperFaktuře se Karlovi tak zalíbilo, že se rozhodl přidat si tam celý svůj starší adresář kontaktů, který měl předtím jen v excelu. Věnoval trošku času přípravě správného formátu dokumentu a na pár kliků si nahrál do systému všechny své kontakty.

Protože mít dobré – a dobře manažované kontakty – se vždy vyplatí. Nejen Karlovi.

>>Všechny části Karlových příhod se SuperFakturou<<

Přidat komentář