Skočit na obsah
🕽 607 044 670 (-) , FAQ

Naučte váš e-shop pracovat bez vás

Co všechno musíte udělat, když vám do e-shopu přijde nová objednávka? Zkontrolovat platbu, vystavit zálohovou nebo ostrou fakturu? Jak dlouho musíte na platbu čekat? O kolik času tím vším přicházíte?

Se SuperFakturou a PayPal tlačítkem lze celý proces uhrazení a vybavení objednávky zautomatizovat, a jediné, co musíte udělat, je odeslat výrobek. Pokud prodáváte digitální obsah, nemusíte dokonce ani to, e-shop ho může poslat sám.

Popíšeme vám jeden z možných způsobů jak takové automatizované odbavení může fungovat:

  1. Když zákazník potvrdí svojí objednávku, e-shop přes API vystaví v SuperFaktuře zálohovou fakturu, která obsahuje platební tlačítko PayPal. Po kliknutí na toto tlačítko je zákazník přesměrován na platební bránu služby PayPal.
  2. Zákazník na portálu Paypal pohodlně uhradí objednávku přes svůj PayPal účet nebo online kartou.
  3. PayPal informuje Váš e-shop o úspěšném přijetí platby (také vám přijde email). E-shop sám přes API SuperFaktury vystaví ostrou fakturu a uvolní objednávku v expedici.
  4. Zákazník se po úspěšné platbě automaticky vrátí zpět na Váš e-shop, kde ho přivítá informace o jeho úspěšně uhrazené objednávce a vytvořená faktura.
  5. Vy už jen výrobek zabalíte a odešlete. Pokud byl objednaný digitální výrobek, e-shop ho automaticky odešle.

Jaké výhody takovým řešením získáte?

  • nemusíte ručně párovat platby
  • nemusíte se trápit s fakturováním a kontrolováním
  • peníze za výrobek máte ihned
  • v e-shopu nemusíte mít implementovanou platební bránu pro každou banku zvlášť. PayPal umožňuje online platby majitelům karet Visa a MasterCard.

Uvedený příklad je jen jedním z mnoha, jak je možné využívat API SuperFaktury a tlačítko PayPal ve vašem podnikání. Zajímá vás, jak by SuperFaktura a PayPal platby mohli pomoci konkrétně Vašim požadavkům? Zeptejte se nás například v komentářích. 🙂

Přihlaste se k odběru novinek z blogu

Odhlásit se můžete kdykoli prostřednictvím odkazu v emailu.

Přidat komentář