Skočit na obsah
🕽 607 044 670 (-) , FAQ

Jak zkrotit váš e-shop

Jak zkrotit váš e-shop

Od roku 2015 jsme SuperFakturu ještě víc vylepšili a rozšířili abychom usnadnili vaší práci. I proto jsme připravili ještě vytuněnější a komplexnější článek Eshop: automatizace a přenos dat do účetnictví a ke kurýrovi.

Následující článek jsme věnovali právě majitelům e-shopů. Máme osobní zkušenost s tím, jak je správa e-shopu s ekonomickou agendou a účetnictvím náročná, proto věříme, že naše tipy (pokud jste o nich doposud nevěděli) ušetří čas a každý přeci ví, že čas jsou peníze.

TIP 1 – využít API propojení

V začátcích fungování e-shopu přijdou možná 2-3 objednávky měsíčně. S tím se dá pracovat bez stresu. Ale postupně povědomí narůstá, objednávky se zvyšují, následně přijdou vánoční svátky a vy nevíte, kde vám hlava stojí. Denně přijdou na váš e-shop stovky objednávek, ty je třeba potvrdit, zaevidovat platbu, vystavit fakturu, připravit zboží. To je spousta klikání, při kterém si navodíte maximálně tak karpální tunel. Řešení? Můžete využít naše API propojení. Celý systém od zaevidování objednávky na vašem e-shopu si tím automatizujete. Ve zkratce vysvětlíme:

  • Klient objedná zboží nebo službu
  • SuperFaktura ihned automaticky vytvoří fakturu
  • e-shop fakturu klientovi zobrazí nebo odešle na e-mail
  • SuperFaktura automaticky zaeviduje platbu a přiřadí úhradu k faktuře

Se SuperFakturou si můžete propojit nejen váš e-shop, ale i sklad nebo firemní informační systém. Skutečně není třeba být ani technicky zdatný. Jednoduše si na naší stránce zdarma stáhnete některý z našich modulů, nainstalujete si ho do e-shopu a propojení je na světě!

TIP 2 – automatizovat párování plateb

Naší největší novinkou v posledním období je automatické párování plateb s doklady v SuperFaktuře. Tato funkce určená například pro ty e-shopisty, kterým se neplatí za zboží nebo službu v okamžiku objednávky, ale až dejme tomu po dodání zboží. Jednoduše stačí vytvořit doklad v SuperFaktuře, zboží odeslat spolu s fakturou a můžete se věnovat jiné činnosti. Automatické párování plateb funguje na základě e-mailových notifikací z banky. Tedy každý jeden pohyb na vašem účtu bude zaznamenaný i v SuperFaktuře, která následně přiřadí platbu ke správnému dokladu a vám už jen stačí mrknou do účtu, kde si můžete kontrolovat, kdo Vám nezaplatil a poslat mu upomínku. Nemusíte pracně kontrolovat platby (v jednom okně otevřený internet banking, v druhém SuperFakturu), nemusíte stahovat a nahrávat bankovní výpisy do SuperFaktury, toto všechno se Vám zautomatizuje.

 

Automatické párovanie platieb

TIP 3 – nepřepisovat údaje do kurýrních systémů

Je určený všem, kteří využívají kurýrní služby. Například máte e-shop s oblečením, kdy každý jeden kus potřebujete zabalit a kurýrem doručit na určitou adresu. Vytvořené konto v systému kurýrní společnosti pravděpodobně už máte, když měsíčně posíláte mnoho zboží. Ale to zdlouhavé vypisování adres, překlepy v krkolomných jménech. Dovedeme si to představit. Proto jsme vytvořili další parádní funkci – export pro kurýry. Na základě vystavených faktur v SuperFaktuře si vyexportujete jeden jediný soubor, který následně nahrajete do systému dopravní společnosti. Nemusíte nic přepisovat, vyplňovat, jednoduše se Vám všechna jména, adresy i další dodatečné informace pěkně naimportují a kurýr může kmitat.

Přihlaste se k odběru novinek z blogu

Odhlásit se můžete kdykoli prostřednictvím odkazu v emailu.

Přidat komentář